söndag 3 juli 2011

S*Tillemora´s Rolls Royce

I tre veckor till ska lilla Royce Royce bo hos oss, det känns så lyxigt =)

SOm ni kanske minns så blev det så att vi kallade Royce Royce för tjockis redan från nyfödd. Hon utmärkte sig genom att vara mycket större än sina syskon. Sen sa jag till Lowa att vi måste hitta på ett bättre namn så då blev det Rolle eller så ropade jag killarna till båda brorsorna, Efter att Rolls Royce nya familj var här så berättade dom att barnen tyckte han ( som det var då ) skulle heta Ove efter Ove i solsidan. Vi började då kalla henne för Ove sen blev det könsbyte ( ! ) så nu heter hon Liten =) Visst låter det sött?

Om jag ska vara ärlig så tror jag inte att RR lystrar så mycket till sitt namn nu utan det är nog mer min förställda, löjliga röst hon känner igen *haha*









Finafina Rolls ROyce som också kommer att komma till ett kanon hem med massor utav kärlek!!

Kram M

1 kommentar:

  1. Ja jag tror oxå kissarna lystrar med på våra tillgjorda röster än namnen hihi
    Kram Lotta

    SvaraRadera