söndag 24 juli 2011

Hemlis ;)

Jag älskar hemlisar! Fast när jag själv har en hemlis, en glad hemlis så har jag svårt att hålla den för mig själv ;) Som tex när jag och min man skulle gifta oss i all hemlighet i trädgården, för våra icke vetande föräldrar, så kände jag att jag MÅSTE berätta det här för någon för att jag är så lycklig och så fick det bli! Jag valde ut en kollega som jag vet kan hålla hemlisar och det var så skönt att få prata om det roliga som skulle hända.

Nu har jag en liten hemlis igen som ni få utvalda som läser här ska få ta del av ;)

Jo, det är så här att Trollis löper! och jag har precis lämnat henne hos hennes stilige dejt. En parning jag tror och hoppas mycket på! Varför det är en hemlis är för att alla behöver inte veta, det kanske inte tar sig, Trollis kanske inte alls är lika kär i sin kille som jag är *Hihi*

Det här känns väldigt kul och spännande och nu håller jag tummarna så att knogarna vitnar ;) Om lite drygt tre veckor så vet vi nog hur det har gått....om jag nu kan se hallontuttar, jag är ju inte så bra på sånt *skäms*

Ha en skön söndag!
Kram M

3 kommentarer:

  1. Vi håller alla tummar och tassar för Trollis bebisar :-)

    SvaraRadera
  2. Du behöver inte vänta tre veckor, det är lätt att känna om en hona är dräktig på dag 6-7. :)

    SvaraRadera
  3. Tack Ann!!!
    Linda; Hur gör man då????? Berätta!!!!

    SvaraRadera