tisdag 19 juli 2011

Besiktad

När en kattunge ska flytta ska den var besiktad max en vecka före. Mina småtjejer besiktades när dom var tolv veckor och Mini Cooper flyttade strax därefter. Annat är det för ROlls Royce som flyttar nu på fredag.



I morse for jag och Rolls Royce iväg till den underbara veterinären MAtilda. RR tycker INTE om att sitta i transportburen och jag har inte hjärta att se när hon jamar högt och vill komma ut!! Så hon fick faktiskt sitta i mitt knä både på resan dit och hem. Hon blir så lugn då på en gång och lägger sig tillrätta i knät och sover. Annat hade det varit om hon ville vara överallt i bilen, då hade det varit en trafikfara och då hade jag givetvis inte kört så!

Besiktningen var även denna gång helt Utan Anmärkning och nu är Rolls Royce redo för att flytta till sin nya familj. På fredag är det dags och vi njuter av varenda stund vi har henne kvar =) Trollis och Astrid gör inte så mycket väsen av sig så det är så härligt med en liten kattunge som busar runt i huset.

HA en skön tisdag!
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar