torsdag 7 juli 2011

Domarfördelning Järva

Nästa helg är det dags för utställning igen, kul!! Det var längesedan för mig nu så det rycker lite i utställningstarmen =)

Det blir S*TIllemora´s Rolls Royce som jag ska ställa och det blir hennes första och sista utställning. Jag hade ju först tänkt behålla henne därav anmälan men sen såldes hon till en kanonfamilj där hon enbart ska vara en familje goskatt =)

Domarfördelningen är nu färdig och ROlls Royce har fått Veikko Saarela. En domare som jag gillar skarpt!! Han hanterar katterna bra, berättar tydligt för åhörarna och är trevlig =) Hur det än går så är jag mycket glad över att få min katt bedömd av honom!

Apropå utställningar så blir nog det här min sista utställning för i år. Alltså då jag ställer ut en katt själv. Har ju ingen att ställa....Jag blickar framåt och hoppas på ett roligt utställningsår 2012 med förhoppningsvis en egen avkomma ;) Tills dess följer jag med Ann och hennes vackra katter på utställning. Nästa blir ju i Eskilstuna då även Mini Cooper kommer =)

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar