tisdag 11 februari 2014

Utställningsdags!

Som jag har längtat att få åka på utställning och ha en egen katt med mig, nu är det dags! Tidigt på söndagmorgon så åker jag och Ann med våra nya familjemedlemmar till Örebro. Ann har med sig sin fina S*Hallongläntans Xerxes som för övrigt redan har varit på utställning och dessutom blev nominerad! Xerxes eller Sixten som han heter till vardags är en brun bicolour, se nedan

Sixten, rag n03

Jag kommer att ha med mig lilla S*Cazmirau´s Cry Me A River, Amiz till vardags och det ska bli så spännande.

Amiz, rag n

Vi har fått olika domare till våra småpluttar vilket känns kul! Sixten ska bedömas av Jörgen Billing och Amiz av Hannah Jensen.

Ann och jag är sådana utställningsnördar så vi brukar även kolla vilka domare vi skulle ha fått om vi ställde den andra dagen  ;)  Den här gången skulle Sixten ha fått Annelie Persson som domare och Amiz hade fått Åsa Hammalund om vi ställt på lördagen vill säga  =)

Har rotat fram mina utställningsgrejer, tvättat burskynket och köpt en ny necesär till Amiz kammar odyl.

Badningen kommer att ske på fredagen, då har jag gott om tid att bada och det lär behövas då det är första gången för Amiz och jag är lite ringrostig  *haha*

Må så gott!
KRAM Maria


2 kommentarer:

  1. Jaaa... det ska bli så roligt. Upp före tuppen på söndag
    ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen! Kommer nog inte sova så mycket den natten Hahah

      Radera