tisdag 25 februari 2014

Laddad till tusen =)

Det enda man kan påverka på sin katt som man ställer är konditionen och pälsen. Det jag fick nedslag på på Amiz i Örebro var just pälsen. Jag måste skärpa mig! Jag har tagit till nästan alla råd och knep som jag har fått som bla köpt summerwindshampo som jag berättade om igår. Det andra tipset jag fick var att när man badar så fyller man en balja med det utspädda schampoot och så tar man en badsvamp och masserar in i kattens päls. Det bara måste jag prova! Därför har jag idag inhandlat en balja och badsvampar  =)



Ja inte kan det bli sämre iallefall. Anns karl, mästerbadaren, har erbjudit sig att bada Amiz så skiter det sig på den här utställningen också så vette sjutton om jag inte tar hjälp  ;)

Kram Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar