tisdag 17 december 2013

ÄNTLIGEN är hon här!

Väntan är över! Äntligen är våran nya lilla skrutta hemma hos oss.

Allting har gått så bra, hon morrar och fräser åt dom andra katterna som mest tittar på henne och går vidare. Den som är mest nyfiken och intresserad är Hera. Hera är ju också den mest aktiva här hemma förutom Loke som passar på att vara ute nu när det är snöfritt och sköna plusgrader.

På nätterna har hon sovit vid min kudde och det känns så bra då jag tror att hon känner ett band mellan oss, att jag tar över efter hennes mamma.

Ibland piper hon till lite när hon inte ser oss, då ropar nån av oss i familjen på henne och så kommer hon. Det vi ropar är Amiz, lättare att säga än Amazon  =)

Försökte fota busfröet idag, det gick så där med dåligt ljus och en fröken som inte ville vara still  *haha*





En av hundra suddiga bilder blev såhär!

Idag har jag skrivit min första utställningsanmälan på länge, kul! Den är till Nerikes utställning i februari, bra att ha något att se fram emot i trista februari  ;)

På återseende!
Kram Maria


1 kommentar:

  1. Hon är verkligen jättesöt! Grattis till nya familjemedlemmen!

    SvaraRadera