onsdag 1 februari 2012

Shabby chic Hera

Jag har fått rapporter om Elsa och allt går bara bra =)Ingen är lyckligare än jag!

Vad som är på gång;

Jag har skickat info till min kära vän Lotta som uppdaterar min hemsida om sommarens nya planer. Ni som läser vet ju att det blir en ny dejt mellan Trollis och Mille. SKa bli så kul att få se hur dom kattungarna kommer att se ut och bli =)

Ann och jag ska åka till Ragdollklubbens årsmöte och prisutdelning för Årets katt då Anns stilige Silver ska få ett pris! SÅ kul! Skickade också in Trollis resultat men hon hade bara två cert och ett BIS, totalt 95 poäng, men men det kunde ju ha gått ;)
Det har varit år då ingen har skickat in resultat i en kategori som tex ungdjur och då hade man ju vunnit om man skickade in en EX1.

Här hemma är det lite shabby chic stil och vad passar då inte bättre att fota Hera med min slitna, gamla vackra träbock. Ja alltså inte en sån där julbock utan en så som man står på *haha*



Nu är hon så stor och jag har tappat räkningen så nu får hennes ålder anges med månader istället för veckor. Hera är nu 4 månader.

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar