söndag 29 januari 2012

Hej då Elsa =)

Som ni vet så har jag bestämt mig för att sälja min fodervärdskatt S*Ace of Diamonds Corona pga av platsbrist och fodervärden fick ändrade familjeförhållanden. ANnonseringen började direkt med några rader på facebook, på ragdoll i focus och på hemsida och blogg. Det gav resultat.

En supertrevlig ung tjej hörde av sig och vi pratade på telefon och mejlade. Magkänslan sa att det här är rätt hem för Elsa. Det bästa, för det ska hon, ELsa ha!



Igår möttes intressenterna och jag i Norrtälje för att gemensamt åka till fodervärden. Med mig hade jag mina stora stöttepelare Ann, som är bra att ha med sig i alla lägen! Är så tacksam för att jag har henne =)

Vi pratade en hel del om Elsa och hur det blir och allt runtomkring och det kändes så himlans bra =) Jag är så lycklig! SOm ni förstår så fick hon självklart köpa Elsa. Nu kommer Elsa få det toppen och ett varaktigt hem som jag tycker är så viktigt.

Ikväll ska jag ringa för att höra efter hur allting har gått. Ok, jag messade ju direkt när jag kom hem för jag kan ju inte hålla mig *hihi* Resan hem hade gått bra och Elsa låg nu och sov i sin elementbädd ;)

Slutet gott allting gott!
Kramar MAria

3 kommentarer:

  1. Vilken tur att Elsa fick ett så härligt hem med en så gullig matte ;)

    SvaraRadera
  2. Så härligt att hitta rätt direkt. Hoppas Elsa får det kanon i sitt nya hem!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för era gulliga kommentarer, blir så glad =)
    Kram Maria

    SvaraRadera