måndag 9 januari 2012

Inte tillräckligt snabb....

Det är kul och tacksamt att fota katter MEN jag kan ju inte nöja mig med att bara fota en söt katt som tex ligger i soffan. Nej, någonting ska helst hända. Favoritbilden är nog på en katt som gäspar eller slickar sig om munnen, hur söt som helst!!!

En sån slicka sig runt bilden fick jag på Astrid för länge sen


Men när jag skulle fota Hera idag, helst en sådan bild, så var jag inte tillräckligt snabb. Det blev bara en liten tungspets *haha*



Ingen gäspbild heller men det är bara att inte ge upp =)
Avslutar med en 15 veckors bild på sötnosen



Ganska intressant för att jag tycker att Hera aldrig har haft mycket till haka men på den här bilden ser det ju ut som att hon har en bra haka....Bilder kan ljuga....ska nog gå och ta mig en närmare titt på busfian ;)

Kramar Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar