söndag 15 januari 2012

Besök hos Ann

Idag har jag varit hos min kära kattkompis Ann och hälsat på. Till Ann åker man inte utan att ta med sig kameran för att kunna fota hennes fina katter.

Det blev bilder på några av katterna men alla var inte på humör att låta sig fotograferas. Ljuset var hyffsat.

Först ut är en avkomma ifrån min uppfödning och efter Astrid. Han heter S*Tillemora´s Naish och hemmanamnet är Oscar





När vi ändå är på ragdolls så fortsätter jag med EP/CH S*Bo-bo NItas Diégo, Trasan.





Trasan är en herre som fyller elva år i år! Fantastiskt!
Sen går vi över till en röd maine coon tjej som kommer ifrån uppfödningen S*Shantarams. Hon heter Josefine hemma och påminner väldigt mycket om fågeln i Kalle Anka på julafton. Vet inte hur många bilder jag fick radera där hennes huvud stack fram *haha*





Sen avslutar vi bildkavalkaden med Ann och Peters största katt, maine coon killen Ozzy. Han är så läcker och världens snällaste =)





SOm em isbjörn ;)

Kramar Maria

1 kommentar:

  1. Tack snälla Maria för de fina bilderna. Och självklart också för trevligt sällskap :)

    SvaraRadera