onsdag 4 januari 2012

Nytt år

Ett nytt år har startat och det är inte mycket liv i den här bloggen nu, tyvärr. Det är mörkt ute och inne och dom vuxna katterna bara sover, ja lilla Hera också =)



Vad har jag då för förväntningar av 2012?

Först och främst friska katter!! Viktigast av allt!
Sen i vår hoppas jag på en lyckad dejt mellan Elsa och stilige Noppe. Som ni vet så hoppas jag även på en ny dejt mellan Trollis och Mille.

Jag hade anmält Hera till utställningen som är nu i helgen men vi kom tyvärr inte med =( Så trist! Men vi tar nya tag och jag ska anmäla henne till utställningen i Örebro den 4 mars. Om jag kommer med så kanske Afrodites mattar kommer förbi och säger Hej ;) Vore jättekul!

Nu hoppas jag på en solig helg så jag kan fota Astridgumman, det var ju faktiskt länge sedan.

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar