måndag 20 februari 2012

Skryt......

I helgen fick jag ett sådant där mejl som jag älskar. Det var ett mejl ifrån Artemis matte med bifogade bilder. Artemis heter numera Bianca och ägaren berättar att Bianca är social, trevlig, busig och en underbar katt. Ägaren är så stolt över henne och tackar mig ;)



Snyft, jag blir ju så glad och stolt! Det kanske finns dom därute som tycker att jag skryter eller att det är väl inte så märkvärdigt med sådana mejl för det får väl alla uppfödare. Det spelar ingen roll för mig, alla min kattungeköpare är speciella och deras mejl är unika! Att få ett sådant mejl är för mig ett kvitto på att jag och idet här fallet, Trollis, har lyckats med våran uppfostran och hantering =) Hanteringen som är så viktig dom 12 första veckorna i en kattunges liv!

Tack till våran dotter Lowa som hjälper mig massor


Passar på att berätta att Elsa har det superbra i sitt nya hem där hon blir överöst med kärlek!

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar