onsdag 22 februari 2012

Domarfördelning Nerike

Japp, så har den då kommit ut. Domarfördelningen till utställningen i mars. Alltid lika kul tycker jag och min utställningskompis Ann. När det gäller domarfördelningen så är vi ena riktiga domarnördar *haha*

Så fort den har kommit ut till den utställningen vi ska på så ringer vi varandra och checkar av vilka vi har fått. Det nördiga är att vi också kan diskutera vilken domare vi hade fått om vi ställde den andra dagen och vad vi tycker om det! Hahahha det är så kul och nördigt när jag tänker på det =) Med det bjuder jag på!

Den här gången fick "jag" en italiensk domare som heter Donatella Mastrangelo.



Har aldrig haft henne förut eller sett henne döma Men jag har hört att hon inte säger mycket utan mumlar mest och det känns ju lite trist...Men vi får se! JAg återkommer ju såklart om det på söndagkvällen.

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar