torsdag 9 februari 2012

Ett telefonsamtal

Igårkväll fick jag ett samtal som gjorde mig så oerhört glad och stolt! Ett sånt där samtal som jag tror alla uppfödare vill ha.

Det var Afrodites nya matte som ringde, vi har inte pratat sen strax före jul. Efter att ha frågat hur vi mår osv så säger hon;

"Jag ringde bara för att tala om vilken Underbar katt du har sålt till oss!"



Jag blev alldeles varm i kroppen, så härligt! Det är ju precis det man vill, att kattungarna ska bli sociala, mysiga och bli en högt älskad familjemedlem i sitt nya hem.

Jag skryter kanske men jag ljuger inte när jag säger att nästan hela samtalet handlade om Afrodite, om hur go och social hon är. Hur hon leker med 7-åriga dottern och hennes kompisar. En rolig sak jag fick berättat för mig var att dom har en löpband hemma. Dom hade startat det och Afrodite var genast framme, nyfiken som hon är. Bandet gick på lägsta fart och Afrodite gick nöjt på bandet!!

Så fort dom startar bandet nu kommer Afrodite springade och vill gå *haha* Klart hon vill göra som dom andra i familjen ;)

Vi avslutade samtalet med att bestämma att vi ses på utställningen i Örebro den 4 mars. Då säger Afrodites matte, det finns nog många fina katter där men vi har ändå den finaste hemma!

Kramar MAria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar