tisdag 30 augusti 2011

Vecka 5

Halva tiden har gått sen Trollis var på dejt och ska jag vara ärlig så är jag nu väldigt tveksam till om hon är dräktig...=( På en vecka har hon gått upp ett hekto!!Det är väl typ ett mål mat eller nåt...usch jag vet inte längre vad jag ska tro.....

Min man tycker att jag ska lugna mig och inte hetsa upp mig men det är svårt att låta bli. Jag tror nu att om hon nu är dräktig så är det bara en skrutta eller så är det tomt....

Om en vecka vet jag hundra. Det är ju mellan vecka 5 och 6 som man kan räkna på viktuppgången och dela med 50 för att se hur många det är. Det är stämt för mig tidigare så vi får väl se =/

S*Ace of Diamonds Corona ( Elsa ) löper förfullt hemma hos fodervärdarna och nu har jag bokat tid för att ultraljuda hennes hjärta och njurar. Återkommer till det när det är gjort nästa vecka.

Kram på er och håll tummarna HÅRT för Trollis =)

3 kommentarer:

  1. Klart vi håller tummarna. :-)
    Tassarna också!

    SvaraRadera
  2. Oroa dig inte! Tussilago gick knappt upp alls förrän i vecka 7! Trodde ju bergsäkert på typ en kattunge men det blev fyra! ;) Håller tummarna. :)

    Kram, Erica

    SvaraRadera
  3. Tack gulliga Ann, dig kan jag alltid lita på =)

    Tack Erica, du ger mig hopp =) Tack för tummarna!

    Kram

    SvaraRadera