tisdag 23 augusti 2011

Dag 28

Tiden går faktiskt ganska fort och Trollis är idag på Dag 28. Jag vägde henne för en vecka sedan och då vägde hon ca3,4 kg, tyvärr skrev jag inga decimaler då jag vägde henne då det faktiskt kan vara intressant.

Hursomhelst så har jag vägt henne idag och med decimaler och allt så väger hon 3,540 så nog har hon ökat i vikt. Vilket gör mig väldigt hoppfull! Så länge hon ökar i vikt så är det positivt =)

Trollis har också blivit duktigare på att sitta kvar i plastbunken när jag väger henne, övning ger färdighet. Så nu kanske det råkar bli så att jag väger henne två gånger i veckan *fniss*

Datorn är tillbaka från lagning och jag ska försöka bättra mig på att uppdatera. Som ni förstår så blir det mycket fokus på Trollis, det är liksom hennes tid nu =)

Kram M

2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt om Trollis får kattungar. Och en sån stilig kavaljer hon har haft :-).Kan nog bli snyggt av det.
    Ska jag säga något till Peter, eller har han fått sparken ;-)

    SvaraRadera
  2. Tack bästaste Ann!
    Klart han inte har fått sparken!!! Det är bara att förvarna =)

    SvaraRadera