lördag 13 augusti 2011

Ditt och datt

Vi bor uppe på en höjd och så fort det är åskoväder så gäller det att dra ut sladdarna till datorn annars kan det lätt hända att den går sönder. Häromdagen så var det ett sådantoväder och jag hann tyvärr inte stänga av förns olyckan var ett faktum och nu har vi ingen fungerande dator hemma, suck! Därav mina dåliga uppdateringar, trist =(

Jag kan berätta att precis som när Astrid har varit på dejt så iakttar jag Trollis och jag tycker nog att hon äter ganska mycket nu...eller Haha Det är säkert bara önsketänkande. På tisdag ska jag iallefall kolla om hon har fått hallontuttar, fota och låna en dator så får vi se vad ni tycker. Kanske att jag lägger ut en bild på facebook också där jag är vän med många duktiga uppfödare =)

Jag har redan kommit på ett tema, typiskt mig ;) Ett ganska vanligt tema den här gången men jag tycker att namnen är fina och det är ju det viktiga eller hur.

OM nu Trollis är dräktig så hoppas jag på en kattunge som får det bästa av sina föräldrar. ENligt mig är det Trollis päls, profil och look och Milles storlek, haka och ögonfärg och så får hon gärna vara brun. Man måste ju få drömma ;)

Det är väldigt lugnt på utställningsfronten nu, tom min man sa i morse att det var längesedan det var nån kattutställning *haha* Då är det längesedan när tom HAN reagerar. Det är dags den 17 sept =)

Trevlig helg så hörs vi på tisdag med bilder *hihi*

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar