onsdag 24 augusti 2011

En försäljning som gick snett......

Jag har fått en sann berättelse berättat för mig om två raskatter som jag vill dela med mig av.

En raskattuppfödare skulle omplacera två vuxna kastrater. Hon sätter ut en annons på blocket och en kvinna hör av sig och är intresserad. Kvinnan kommer och hälsar på hos uppfödaren och denne tycker att kvinnan verkar vara trevlig och tycke uppstår mellan kastraterna och kvinnan.

Runt en vecka efter att katterna har flyttat ringer en dam upp uppfödaren och säger att hon inte skulle ha sålt katterna till Den kvinnan som har psykiska problem och inte klarar av att ta hand om katter!

Uppfödaren åker genast hen till köparen. Köparen öppnar dörren och säger att här finns inga katter. Jag har inte köpt några katter av dig. Tillslut hotar uppfödaren med att ringa polisen, då får hon följa med in i lägenheten. Kvinnan öppnar dörren till en liten garderob där dom förskrämda katterna sitter.

Uppfödaren tar med sig katterna hem och nu har hon hittat ett nytt BRA hem till dom båda =)

Den här historien berörde mig så starkt att jag ville dela med mig......Så skönt att allting slutade bra och att systern till köparen ringde det där samtalet!!!! Vad hade annars hänt....hemska tanke......

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar