tisdag 2 augusti 2011

Läkning efter kastrering...

Nu har det gått en vecka och en dag sedan Astrid kastrerades, för att vara exakt. Tog en titt på hennes operationsärr idag och trodde jag såg i syne!!!!! Alla stygnen var borta utom ett som hängde på trekvart!





Jag är nästan säker på att veterinären sa att det tog sex veckor innan alla stygnen hade lossat på hennes egna hona.....hmmm nu börjar jag fundera på om hon kanske menade sex dagar, hon var ju lite försenad när jag kom att hon kanske inte tänkte på vad hon sa....Jo, det måste hon ha sagt. Nån annan som har nån erfarenhet av hur lång tid det för stygnen att försvinna efter en honkastrering?

Hursomhelst så ser det ut att ha läkt jättefint =) Försökte visa bilder ovan men jag vet inte om man ser så bra =/

Astrid är sig själv nu och man kan nästan tro att hon leker följa John då hon är efter som en svans hela tiden, sötAstrid =)





Två veckor kvar till hallonkoll ;)
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar