tisdag 16 augusti 2011

Dag 21

Nu är det så att jag sitter och skriver på en allmän dator och kan därför inte lägga ut nån bild på Trollis tutte =/ Däremot fotade jag med mobilen och lade ut på facebook och där tror mina uppfödarvänner Absolut att hon har hallontuttar =) Jag hoppas verkligen att dom har rätt!!

Så idag vägde jag Trollis, ett säkert sätt för att se om hon ökar i vikt. Trollis är väldigt stadig i sin vikt så det borde märkas. Nästa gång jag väger blir om en vecka och NEJ jag kommer inte väga henne stup i kvarten som jag gjorde med Astrid. Trollis hatar nämligen att sitta i vågskålen så det blir en Stor procedur varje gång och det vill jag ju slippa *haha*

Jag kan iallefall berätta att hon äter nästan hela tiden känns det som, jag som trodde Astrid skulle börja äta mer efter att hon har blivit kastrerad men så är icke fallet ;)

Spännande veckor jag har framför mig nu....hoppas .....hoppas....

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar