tisdag 28 juni 2011

Ragdollklubbens klubbmästerskap

Helgen den 17-18 september så anordnar Mellansvenska kattklubben en utställning och på lördagen så har ragdollklubben ett klubbmästerskap. Såna brukar vara jätteroliga!! Bara ragdolls, inte helt fel!

Eftersom jag väntar på att Trollis ska löpa så vågar jag inte anmäla henne utan tänkte istället följa med Ann som ska ha med sig två ragdolls. Perfekt för då får jag låna en =)

Nu, till min stora glädje, så vill Mini Coopers matte ställa ut honom. Så hon kommer också till utställningen med honom! SÅ kuuuuul! Han har lite låga sockor men annars tycker jag att han ser lovande ut =)





Kul, då har man något att se fram emot när hösten kommer i antågande.
Mini Cooper ska förresten heta Odin i sitt nya hem =) Så sött!

Ps Jag menar förstås att det är en massa ragdolls på mästeskapet, under dagen tävlar alla kategori 2 katter mot varandra. För att få vara med i mästerskapet ska man givetvis vara med i klubben ;) ( Tack Erica! )

Kram M

2 kommentarer:

  1. Vad kul att ni kommer på ragdollspecialen! :-) Men det är inte bara ragdolls på lördagen utan hela kategori 2, så det är en vanlig utställning PLUS att vi har special med sidoklasser och bästa ragdolls, PLUS ytterligare pris till bästa klubbkatt för de som är med i RK. :-) Så det finns mycket att vinna, kul va?

    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Jättekul!! Det ser vi fram emot =) Nu har jag ändrat lite i texten om infot =)
    Kram

    SvaraRadera