måndag 13 juni 2011

Planer för Elsa

Det är tur att man har kattkompisar ( Ann ) som har koll =)

Jag har tänkt para Elsa ( S*Ace of Diamonds Corona ) efter att hon har hjärt och njutestats i höst. En viktig datalj på hennes tilltänkta är att han gärna ska ha en bra ögonfärg då Elsas inte är någe vidare. Självklart ska han också vara bra i typen, vara testad och ha ett bra temperament =)

Hursomhelst så vet ju Ann vad jag vill, berättar ALLT för henne vad gäller mina älskade katter. Hon var på Nerikes kattutställning och fick syn på en brun colourpointhane med bra ögonfärg som var snygg och trevlig =) Hon pratade med ägaren om hon ville låna ut honom. Ann tipsade sedan mig och jag gick ut på deras hemsida ( S*Willénkatten ) och tog kontakt med Lena Johansson. Jag får låna hennes stilige hane och ingen är gladare än jag! Nedan ser ni bilder på honom.







Astrid löper här hemma, IGEN!!! Och jag som har hört att katter inte löper när det är så varmt! Den lilla punkten har nog Astrid missat när det gäller "Hur man beter sig som katt" Haha

Kram M

1 kommentar: