tisdag 21 juni 2011

Då och nu

Det blir inte så täta inlägg nu, tyvärr! För min del så är det positivt för det betyder att det inte har hänt så mycket här ;) Dagarna rullar på, småkillarna växer och mår bra!

Mini Coopers nya matte m familj var här och det kändes jättebra! Båda mina skruttar kommer att få det kanon och det känns så bra =) APropå Mini så fotade jag honom när han snarkade på soffan häromdagen *kärlek*





Brorsan flyttar till Stockholm och kan vara så här söt!





Det var då och vad händer nu kan man undra ?

Först tänkte jag att nu ska jag hitta en ny avelshona då jag inte behåller Rolls Royce, tittade runt på hemsidor och tog kontakt med två stycken. En fick inte sälja honor...blabla...och den andre hör av sig till mig om det föds nåt fint framöver.

Jag har ju faktiskt två intressanta planer själv här i höst / vinter så jag tror faktiskt att jag ska avvakta och hoppas på att behålla något från nån av dom kullarna istället! Japp, så får det bli!

På utställningsfronten ska jag ställa Rolls Royce innan han flyttar och sen har jag ingen =/ Jag ska följa med Ann på iaf en utställning sen får vi se hur det blir.

Hursomhelst så blir det en lugn sommar och sen drar det förhoppningsvis igång med löp och hjärt och njurtest på Elsa.

Astrid ska jag boka tid för kastrering här framöver.

Må så gott!
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar