söndag 12 juni 2011

Allt går ;)

I vårat badrum så har jag ett sopkit som står redo för att sopa upp kattsand från golvet. Astrid är en expert på att krafsa så det ligger sand på hela golvet. Det är inte alltid jag tömmer sanden direkt från skyffeln, det är ju bara sand.

Så i morse var jag och Rolls Royce inne i badrummet samtidigt. Jag borstade tänderna och han gick på lå.........på skyffeln!! Ni läste rätt, han satt på skyffeln och gjorde sina behov, så söt!! Vaddå, det låg ju ren fin sand där, så varför inte ?! Tyvärr har jag ingen bild på det men dock en annan på när han myser i soffan.





Vi har kallat honom för tjockis här hemma för att han alltid har varit störst och lite tjock *tihi* Nu när vi har bestämt att han ska stanna så måste vi ju kalla honom ngt annat, jag tror det blir en Rolle ;)

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar