måndag 27 juni 2011

Kattungesugen....

Jag har bestämt mig för att avvakta med att se vad Trollis och Elsa får för fina kattungar framöver med hopp om att behålla en hona. Trots det så kan jag inte låta bli att titta på andra uppfödares bedårande kattungar.

Kikade in hos S*Evenstars i norrland och blev blixtförälskad!! En brun bicolour hona med namnet Xanna stal mitt hjärta totalt!! Tog tom kontakt med Christina men sen kände jag att Näe, jag måste ha tålamod!! Det som fick det att överväga åt nej hållet var att hon har vitt på örat och det är inte godkänt om man ska ställa ut och det är ju precis det jag vill!

Det är nog lika bra att jag inte tittar på hemsidor......Min kloka kattkompis Ann talade mig tillrätta också, hon är ju så klok =)

Så nu är det bara att vänta på löp....och det kan ju ta tid ;)

Kram M

1 kommentar: