tisdag 22 mars 2011

Vart tog S*Ace of Diamonds Corona vägen?

Kan jag förstå om ni undrar. Ja, det är ju min nya avelshona som bor hos mina underbara fodervärdar Kristin och Adrian. Där bor även Diamant, Märtis från min senaste kull.

Det är så här att jag har helt enkelt inte haft tid att hälsa på dom. Det har varit fullt upp med annat och faktiskt så har inte Corona eller Elsa som hon heter hemma, varit mitt första prio. Jag har också så fantastiska fodervärdar och känner mig helt trygg med dom så därför har jag kunna lägga det åt sidan.

Däremot så har jag fått bilder på mobilen och uppdateringar om hur hon har det och jag kan berätta att hon äter som en häst Hihi Det kommer nog bli en stor tjej! Elsa och Märtis är bästisar och sitter gärna på handfatet och tittar när matte ska sminka sig. Dom är ju också tjejer, eller hur *Haha*

Elsa snor gärna husses ost från frukostmackan! Det gör hon rätt i. Det bästa av allt är väl ändå att hon har fått lite fart på soffpotatisen Märtis *kärlek*

Jag längtar verkligen efter att få se henne och hur mycket hon har vuxit!!En månad till, sen så =)

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar