måndag 28 mars 2011

*bonk bonk*

Astrid är numera JÄTTEtjock och Tommy befarar att det är ett helt gäng som gömmer sig därinne *hihi* Häromdagen hade jag min hand på hennes mage och då kände jag sparkar / rörelser!!! *bonk bonk* Helt underbart!!



Jag har fått veta ett nytt sätt att räkna hur många kattungar som finns i magen som jag självklart måste prova. Då ska man veta normalvikten, i Astrids fall 4,3kg och sedan väger man henne vecka 8. Slutligen tar man viktuppgången delat med 250. Jag har en känsla av att det kommer att stämma bättre den här gången. Med tanke på hur stor hon är nu så tror jag att det är fler än 4 stycken. Nästa vecka vet vi.....;)

Kram M

3 kommentarer:

  1. Astridgumman, vad härligt rund om magen du är :-)

    SvaraRadera
  2. Åh, så spännande:-)
    Vackra Astrid <3

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Hihi ja visst kan man tro att det är flera är 4 =) Det ska bli såååå kul =)

    SvaraRadera