söndag 6 mars 2011

Mer utställning

Måste börja med att ge en stor eloge till Gestrica som anordnade en bra utställning. Allt flöt på så himla bra och tiden gick otroligt fort.

Jag träffade nya bekantskaper i ragdollvärlden och det var jättekul, folk är så himlans trevliga. Marie som jag har lärt känna via ett kattforum träffade jag också vilket också var Trevligt =) En fd kollega kom och hälsade på med sin man och vi har inte setts på flera år. Ja, allting var så himlans lyckat. Hela dagen, dagen som jag kommer att minnas läääääänge.

Trollis och jag kom hem med tre priser!! Två kokarder för Cert och NOM och en Pokal för BIS.





Måste också berätta att det var totalt 8 ragdolls på utställningen och tre av dom blev nominerade och två av dom blev BIS!!!Förutom Trollis var det Mikaela Blanks stilige avkomma Iraklis.

I veckan ska jag åka till veterinären och chippa om Trollis så jag inte riskerar att inte komma in. Ska också passa på att ta ett blodprov för att veta om Trollis har A eller B blod.

Ha en bra vecka!!
Kram M

7 kommentarer:

  1. Vad fina de är,både Trollis och pokalen ;-)

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Ann!! Jag är stolt som en tupp =)

    SvaraRadera
  3. Grattis Maria!
    Vad kul att ni vann BIS! Storartat!
    Såg också att ni ska få tillökning. Gulliga, ulliga Astrid-barn som gör bus! Grattis till det också!
    Min odåga Hulda håller på och driver mig till vansinne, hon gömmer sig och skrämmer vettet ur både mig och hunden och så skrattar hon efteråt...
    Hoppas allt är bra, här hemma är det bra.
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Heeeeeeej Sofia!!!
    Kul att höra ifrån dig! Hoppas du och din lilla familj mår bra =)
    Hihi BusHulda, det är väl bra att hon skräms lite så du vet att du lever ;)
    Japp, här hoppas vi på att Astrid får bebbar om allt går som det ska. Du och Catrin får komma och gosa då ;)
    Kraaaaaaaaaaaam Maria

    SvaraRadera
  5. Åh, så glad jag blev när såg jag detta!!! Grattis Maria så himla roligt! Vackra vackra kisse <3<3
    Är så ledsen att jag inte var där :-( hade tänkt anmäla dit, men det vart fullt Kat.II dag ett! Kram på er!

    SvaraRadera
  6. Tack gulle dig Lena!!! <3
    Ja det var synd att du inte var där, men vi kanske syns i Väsby på Sks utställning?
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Stora GRATTIS kramar från Skåneland. Ååååh vad kul för dig Maria :) Förstår att den dagen är ett minne för livet.
    Sen läste jag att Astridgumman är dräktig! Äntligen..., så kul. Nu flyter det på för dig;) Hoppas allt är bra med Elsa. Här hos oss har vi fyra små busungar som förgyller tillvaron.

    SvaraRadera