fredag 16 juli 2010

Underbara kattungar!!

I brist på egna kattungar så har jag sådan tur att jag har fått bilder på Astrids barnbarn på Öland =) Dom har nu blivit 12 veckor och är redo att flytta till sina nya familjer.
Titta och njut!











Måste berätta om Gangster som är en sådan coooool kille. Han är inte uppväxt med hundar måste jag börja med att berätta. När mina svärföräldrar var här på middag så hade dom med sig sin hund, en cockerspaniel. Den fick vara med oss på balkongen när vi åt. Där var även Gangster som inte brydde sig det minsta om hunden. Han sneglade lite när hunden gick förbi ungefär som att han tänkte, du var mig en konstig katt-fnys! Gangster är en sådan snäll katt både vad gäller hundar, barn och kattungar. Jag tror att retar ingen honom så är han coooool =) Han är nog den som kommer välkomna Signe med en tvättning *hihi*

Kram M

2 kommentarer:

  1. Kan hon vara snäll och varna ordentligt innan sådana häringa bilder publiceras :))))
    Skat-Ann

    SvaraRadera
  2. Oj, sorry! Glömde bort.....;)

    SvaraRadera