lördag 10 juli 2010

Lördagsgodis

Hmmm hur bjuder man på lördagsgodis i en blogg, tänker säkert ni =) Jo, förra gången blev det ögongodis, dvs bilder på fina katter eller bilder jag var nöjd med. Den här gången blir det smågodis dvs lite av varje *hihi*

Här hemma längtar vi efter Signe. Jag eller Lowa säger någonting om henne varje dag som tex "En tugga för Signe" när man ska få Lowa att äta. Tommy ja, ja han är helt inställd på att hon ska heta Agnes. Han tycker hon helt enkelt att hon ser ut som en Agnes! Såg häromdagen att duken från IKEA heter Signe, lustigt.

När Ann och Peter var här i torsdags så fick jag helt underbara presenter helt i min stil =) Jag skriver jag för jag är mer intresserad fast Tommy tyckte också dom var fina. Vad var det nu? Jo en stor gammal fin mjölkkanna!! * I LOVE IT *



Den får stå på farstun så att man ser den det första man gör =)
Nyfiken som jag är så öppnade jag och tittade i den och vad förvånad jag blev när det låg fler presenter däri!! Där låg en påse vinegum - mums! och det roligaste av allt, en rulle ROSA bajspåsar till kattlådan. Här ska plockas bajs och kissklumpar med stil =)



Till sist kan jag berätta att jag har hört från Opal och Topas som bara mår bra!! Dom busar med matte och husse och har fått följa med på semester till Smögen. Dom har det kanon och ingen är gladare än jag =)

Kram M

1 kommentar:

  1. Måste faktiskt hålla med tommy,agnes var mycket finare namn,hi,hi
    kram annika

    SvaraRadera