fredag 9 juli 2010

Tidningen Trasdockan

Igår damp den ner, Ragdollklubbens medlemstidning Trasdockan. Jag försöker att vara flitig med att skicka in bilder då jag vet att dom ibland har dåligt med material. Det här numret skulle handla om utställning och då passade jag på att skriva ner några rader om Atlas första och enda BIS. Det var en häftig känsla som jag inte kommer att glömma. Till texten fanns också en bild på Atlas. Blev tårögd när jag såg den tryckta texten och bilden på min vackre prins, R.I.P min älskade!



Igår hade vi middag för våra vänner Ann och Peter. Det var som vanligt trevligt och jag tror minsann att Lowa fick en ny kompis i Peter som hon skrattade åt hela kvällen =) Det var en ljummen kväll men tyvärr gjorde sig myggen påminda så det var bara att ta sig in och stänga fönstrena. Får ta och göra ett myggfönster...

Vaknade i morse av att Loke stod och jamade på sitt speciella sätt utanför våran balkongdörr. Det var bara att kliva upp och släppa in honom hungrig som han var då han hade hållt sig undan under kvällen.

Avslutningsvis måste jag visa en gullig bild på Lowa och Astridgumman som tog en tupplur mitt på dagen. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!



Trevlig helg och semester för er som börjar den =)

Kram M

1 kommentar:

  1. Tack för igår, det var så gott och trevligt:-)
    Ja, de blev nog kompisar igår, Peter och Lowa ;-)

    SvaraRadera