måndag 19 juli 2010

Facebook

Min kollega har tjatat i flera år på att jag ska gå med och efter att jag och Ann satt och kollade på Facebook hemma hos henne i fredags så kände jag att jag var tvungen att gå med, det verkade ju så kul! Japp, så nu är jag fast, typiskt =)

Igår var det ännu en varm dag och det blev en del nya bilder på Astridgumman, sötisen.







Pga av bristen på regn så har smultronen torkat ihop men blåbären kämpar på. Jag och Lowa tog ett varsitt grässtrå som vi trädde blåbären på, mums!



Man tager vad man haver!

Kram M

2 kommentarer:

  1. Välkommen till Facebookträsket då, hihi! ;-)
    Jag var som du och tänkte då inte alls gå med jag heller, men till slut hamnade jag där i alla fall för ungefär 1 år sedan. :-)

    Jättehärliga bilder på Astrid! Mums!!

    Tass & Kram

    SvaraRadera