söndag 15 maj 2011

Pappersarbete

Det där med pappersarbete är inte rikitgt min grej men det måste göras. Så idag har jag skickat in en anmälan för Rolls Royce första utställning i juli. Jag har även skickat efter kattungepaket från Royal canin till min kattungeköpare för det lutar nog åt att jag behåller Rolls Royce =) Andra papper som har blivit ivägskickade är kullregistreringen så att jag får stamtavlor. Sist men inte minst skickade jag iväg mina gula kvitton till Royal Canin.

Apropå kvittona så berättade Royal canins personal på uppfödarseminariet att dom ska sluta med papperssystemet. Dom har kommit på ett nytt smart system, vad berättade dom inte =/ Även ifast man inte har lyckats samla ihop tio stycken så ska man ändå skicka in sina kvitton så får man bonus på dom man har. Bra tips till er som inte var där =)

Känns så skönt att få sånt där undanstökat!

Ha en bra vecka!
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar