måndag 23 maj 2011

Liten blir stor =)

Minns så väl den andra veckan i Mini Coopers liv. Han var bara en lite skrutt och vägde bara hälften så mycket som brorsan. Jag såg att han åt och åt, jag vägde honom på mornarna. Ibland stod vikten still...Jag struntade i att väga honom ett par dagar för att inte oroa mig själv, jag såg ju att han åt. Ann ringer och hon frågar om Mini. Jag sa, ok jag väger honom nu och ser om han har ökat.

Vågen. Tryckte på ON. Lyfte försiktigt upp Mini. Satte ner på vågen. Andningsuppehåll. Tittade på vågen. JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Han har ökat i vikt!! Tårar i ögonen!! Lycka!

Idag är brorsorna 6,5 veckor. Idag ökar Mini stadigt i vikt. Han äter riktig mat medans brorsan inte har börjat än och vet ni vad, han går på låda!! Vilken kille!!

Brorsan, ja han rultar runt och tuttar på mamma =)

Tyvärr ingen kamera, fick mail från Nikon att dom har beställt delar =) Så det är på G.

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar