torsdag 5 maj 2011

Fyra veckor

Idag fyller mina eller *harkel* Astrids kattungar fyra veckor. TIden rullar på och jag börjar bli mindre orolig nu. Nu längtar jag bara tills dom börjar att äta blötfoder också.

Innan fotograferingen så hjälpte Astrid till med att tvätta dom små liven ;)


Först ut är Mini Cooper





Här kommer Rolls Royce, lite större och pälsigare men jag är inte orolig för att Mini Cooper kommer ikapp ;)



Som ni ser så har inte ögonen hittat fokus ännu utan tittar lite hur dom vill *fniss* Men det kommer sen. Nu har killarna fullt sjå med att hitta balansen och det är så sött när dom stapplar omkring för att sedan trilla omkull =)

Kram M

2 kommentarer:

  1. De är så hiimla söta...=)..Vad lycklig du är som får gosa med dem varje dag...=)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Du får snart komma hit och titta på dom Anna-Karin =) Jag hör av mig om dag sen så hoppas vi att det passa;)
    Kram

    SvaraRadera