onsdag 11 maj 2011

Lycka

Ibland kan man bli glad för så lite. Jag tar det från början =)

Nu har jag donat i kattungehagen dvs ställt dit ett fat med blötmat och en liten kattlåda med klumpfri sand. Kattlådan invigdes direkt av Astrid och killarna satt och tittade på, så sött! Jag fyllde på med blötfoder och då sätter sig Mini Cooper där och äter!!! Det var lycka!!! Just eftersom han är en liten kille så har jag längtat till den dagen han börjar att äta =) Lycka!



Så hände det som inte får hända....Kattungarna låg så sött i hagen, jag skyndar mig för att ta kameran som ligger på bordet. Varpå remmen på kameran fastnar i stolen och jag tappar den i golvet =( Tyvärr så pajade objektivet så nu är jag kameralös och det känns ju måttligt bra tajmat när man vill fota killarna....Ibland blir man så trött. Men men.....Jag ska lämna in den så får ni hålla ut tills jag har den igen.

Har två söta bilder på Mini som jag hann fota innan som jag kan visa i morgon. Alltid nåt....

Kram M

2 kommentarer:

  1. Åh vilken duktig liten kille :-)
    Men vad tråkigt med kameran:-(

    SvaraRadera
  2. Visst är han =) HIhi
    MMmm morr, jag ska lämna in den i morgon. Är man klantig så är man ;)

    SvaraRadera