tisdag 10 maj 2011

Beslutsångest

Jag har en sådan beslutsångest så ni anar inte! Det jag har svårt att bestämma mig för är om jag ska behålla Rolls Royce eller inte. Jag har ju alltid velat behålla något efter Astrid och det här är min sista chans eftersom hon ska kastreras. Det som talar emot är att vill jag ha en fertil hane hemma som ev kommer att pinka revir, svar nej. Jag tror jag blir tokig!



Hmmm...eller så behåller jag honom, kastrerar och har som en mysig hemma katt och till att ställa ut. Han ser ut att ha bra mitted markeringar. Jag hade önskat en starkare haka....Ja, han är bara fyra och en halv vecka men ändå!

Nej, jag tror att jag helt enkelt får avvakta tills han är åtta veckor. Det sägs ju att så som kattungar ser ut när dom är åtta veckor så kommer dom att se ut som vuxna.
Vad vet jag om det stämmer....

Man kanske kunde samäga honom med en annan uppfödare och så bor han där....eller hos en fodervärd.....nej, nu ska jag sluta och vänta tre veckor till =)

Kram M

1 kommentar: