måndag 16 maj 2011

Brax

I kattungehagen finns det en liten kattlåda med klumpfri sand. Det är tur att man har det med tanke på att Rolls Royce tror att lådan är en gigantisk kattmatskål ;) Men placerar jag honom framför blötfodret så vill han inte ha. Lustig liten prick det där.

Däremot så är Mini Cooper duktig på att äta och med maten medföljer att man måste bajsa / braxa. Han har inte lärt sig ännu var man gör det......harkel....men det kommer ju så småningom. Tur att jag har plastat golvet med byggplast ;)

Hursomhelst så har jag lärt mig att när det är dags för nummer två så börjar Mini Cooper att jama hysteriskt och sedan intar han position. Då slänger jag mig fram och lyfter i honom i lådan, puh! Lilla sötrumpan =)

Favoritsovplatsen nu är i en liten låda. En sådan där låda som en liten klöspinne sitter på. Astrid brukar ligga uppepå lådan eller med halva kroppen inne i lådan och tvätta dom när dom inte vill komma ut.

Det blir inte mycket på tv på kvällarna när man har desa två underbara dunbollar!

Kram m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar