onsdag 13 juni 2012

Två veckor och till salu!

Trots att det bara har gått tre dagar sen jag skrev sist så har jag lite att uppdatera  =)

Måste ju börja med att operakullen idag fyller två veckor! Tiden rullar på!
Nu är det bara Fantomen som inte riktigt har öppnat ögonen ännu men det kommer. Dom är inte lätta att fota dom små liven då dom hela tiden vänder rumpan mot kameran, visserligen är dom också söta men inte så mycket att visa *fniss* Den som piper högst när jag ska fota är Atlantis så han är nog den största mammagrisen ;) först ut är Kejsaren av Atlantis
Ska bli kul att se om nosen blir rosa men jag tror att den mörknar... Sen har vi Miss Saigon, till salu!


Och slutligen blunder FAntomen =)


Lite suddiga men det får man ta när dom inte vill  =)

SOm ni läste så är Miss Saigon till salu som sällskapskatt, ej avel. Jag hade en gullig familj som var jätteintresserade men tyvärr så önskade dom sig en bicolour och då är det inte mkt att göra då Miss Saigon är en brun mitted som sin stilige far  =)

Fick leveransmeddelande från elgiganten att datorn nu är på verkstad, det går framåt....=/

Kramar Maria

2 kommentarer:

  1. Hej Maria, jag har följt din blogg ganska länge och jag älskar dina fina katter,de är underbara! Om/ när jag flyttar till Sverige igen så ska jag helt klart ha en Ragdoll, de är så fina.Hälsninagr Åsa på Rhodos.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Åsa!
      Tack snälla för gulliga ord om mina katter =) Klart du ska ha en ragdoll, dom ÄR BÄST! Jag blir så glad när ni läsare hör av er så att jag vet att ni finns, ibland känns det som att man bara skriver för sig själv ;)
      Trevlig sommar!
      Mvh Maria

      Radera