tisdag 26 juni 2012

Feltecknad

Har fnulat en del på Fantomens teckning då jag hela tiden tycker mig ha sett ett bicolour v men så har han ju en grå nos. Ju äldre han blir desto tydligare blir kontrasterna och det tar alltid längre tid att se med en blå katt jämförelsevis med en brun.

Nu tror jag iallefall att han är både och  ;)  Det ser ut som att han får ett bicolour v med en mitted nos och hans strumpor är lite på trekvart dvs inte hela vita ben som en bicolour och inte mittedtass markeringarna utan nåt mittimellan.

Här får ni se en bild på charmtrollet

Otroligt söt är han iallefall om jag får säga min mening  =)  Visst är väl namnet Fantomen ett passande namn!

Slänger in en bild lånad från S*Krickelins på en vuxen hona med liknande teckning.

I morgon hoppas jag på bättre väder så man ser att katterna är vita.... Ses i morgon!

Kram Maria


2 kommentarer:

  1. Super söt kisse. Alldeles fantastiskt vad charmigt söt en "feltecknad" kisse kan bli <3<3<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig Ann, han är en liten teddybjörn =)

      Radera