tisdag 5 juni 2012

Omplacering och datastrul

Tjejen som köpte S*Tillemora´s Artemis har tyvärr blivit superallergisk och måste därför omplacera henne. Det är så sorgligt då hon verkligen älskar sin katt över allt annat men det finns tyvärr inget att göra.
Artemis heter numera Bianca, född 26 september-2011, kastrerad, stamtavla, vaccinerad och chippad. En social och kelig hona som är van vid barn  =)   Hon söker ett kärleksfullt hem gärna med barn. Priset 3000kr. Skicka mig ett mejl vid intresse  tillemoras@hotmail.com


Våran dator har tyvärr pajat, väldigt dålig tajming  =(  Den är inlämnad på service. Därför kommer det inte att ske uppdateringar lika ofta men jag gör så gott jag kan.

Då jag har fått flera mejl om kattungarna så kan jag passa på att skriva att båda hanarna har jag en intressent på och troligtvis honan.

Kramar Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar