lördag 9 juni 2012

Flytt

Sitter hos min älskade mamma och skriver, datorn är kvar på lagning. Har jag otur så tar det nog en vecka till.

Nu ser jag skillnad på kattungarna utan märkning. Honan är den enda bruna så det är lätt att se ;)  FAntomen har en helfärgad grå nos medans Atlantis har en rosa strimma i sin. SÅ söta alla tre  =)

Nu har hela familjen fått flytta till den stora zinkbaljan och det har gått jättebra!

Till en början så såg Trollis lite frågande ut men hon accepterade situationen.

En morgon vaknade jag och Trollis sitter vid min huvudkudde och tittar på mig. Ser att jag inte behöver gå upp förns om en timma så jag sluter ögonen. Då känner jag en mjuk tass  på mitt ögonlock  *haha*  Trollis tyckte uppenbarligen att det var dags för mig att gå upp  =)

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar