onsdag 20 juni 2012

Flytt till kattungehagen

Jag kunde inte hålla mig till i helgen så Lowa och jag hjälptes åt att bygga ihop kattungehagen idag  =) Vi brukar rulla bort soffbordet och ha hagen framför soffan, på så vis är kattungarna i centrum hela tiden och det tror jag är bra.

Så här såg du ut när vi skruvat i hop den,


I botten har jag tjock byggplast som jag sedan viker upp mot kanterna och häftar dit om det skulle hända någon olycka.  Lade sedan på ett lakan och nån extra filt till att börja med. Lowa lyfte dit kattungarna och dom började genast vingla runt i hagen med svansen rakt upp  =)



Till en början var Trollis lite orolig och undrade vad som var på gång men det gick snabbt över  =)


Hera var väldigt nyfiken och stod och kikade över kanten *fniss*


Tänk att hon har varit en sån liten skrutta  =)

SÅ fort kattungarna får mer spring i benen så höjer jag kanterna på hagen med ett varv parkett till, när dom sedan tar sig över den höjden så är dom i regel rumsrena, perfekt!

Kram Maria





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar