tisdag 19 juni 2012

Snart tre veckor


I morgon blir operakullen tre veckor. Dom vinglar på bra i zinkbaljan och till helgen har jag tänkt göra iordning kattungehagen. Jag brukar sitta vid baljan och prata med min förställde "jag pratar med kattungar " röst och då tittar dom på mig och piper, så bedårande! Häromdagen sa min sexåriga dotter, mamma du har sagt "Hej" hundra gånger till dom nu, det räcker  *haha* Kan inte låta bli...hihih

Kejsaren av Atlantis kallas numera Kejsaren av PIP eftersom han skriker högst när man lyfter upp honom, ändå är det han som verkar mest angelägen när man pratar med dom  =)

Nu har jag skickat iväg uppdateringar till hemsidan till min gode vän, ska bli kul att se. Ska också skicka till klubbarna att Miss Saigon finns till salu.

Här kommer Pip  ;)  Ser lite tuff ut  ;)



Sen har vi brorsan Fantomen  =)


Och till sist Miss Saigon


Det var allt för nu!
Kramar Maria


1 kommentar: