måndag 16 april 2012

Invägning

Av nån anledning så blev det en måndag som jag vägde Trollis första gången och det är ju bara att fortsätta så trots att det inte är jämna veckor vad gäller själva parningen,

Jag gick bak i bloggen för att se efter hur Trollis vikt var förra dräktighetsperioden om jag nu hade vägt henne....Självklart hade jag ju gjort det *fniss* Nu kommer lite jämförelser. Då vägde jag henne 21 dgr efter parning och vågen stannade på 3,4kg. Den vikten hade Trollis förra invägningen dvs 12 dgr efter förhoppad parning.

Nu har jag vägt henne ca 19 dgr efter dejten och vågen stannade på 3,680 kg! Trollis är ett halvår äldre så hon har nog krallat till sig naturligt och blivit lite tyngre men det är ändå så kul att hon väger så pass mycket mer än sist.

Visst känns väl det som att hon är dräktig....;) Hoppas! På onsdag blir det tuttkoll

Kramar Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar