lördag 2 oktober 2010

utställningsdags!

Trollis är badad, sakerna står vid dörren och jag är färdig för att krypa i säng =) Tidigt?? Jovars men jag ska upp klockan 04:00 i morgon också och då vore det bra att få några timmars sömn.

En tråkig nyhet är att Astrid inte är dräktig så om jag inte hittar världens pudding på utställningen i morgon så kastreras hon. Jättetråkigt men så får det bli.

Mina planer är istället att köpa en avelshona efter hennes dotter Tiga om hon får en hona som är intressant. Det är bara att vänta och se. Det är iallefall nästan hundra att hon är dräktig =)

Imorgonkväll berättar jag om dagen i Norrköping och om hur det har gått för våran lilla Trollis!

Kram M

2 kommentarer:

  1. Hoppas matte hittar en pudding till Astrid! Asterix hälsar att han gärna hade dejtat pinglan om han hade haft kvar sin manlighet! ;-)

    Tass & Kram och lycka till på utställningen

    SvaraRadera