söndag 3 oktober 2010

Östkatten

Nu är vi hemma igen, jag och Trollis. Utställningen var i Norrköping så vi har suttit ett gäng timmar i bilen men vad gör det när man har trevligt sällskap förutom Trollis *hihi*

Det har varit en kanondag! Trollis brorsa Sigge var på plats och han är ju så söt =) Det var en massa roliga människor där så dan flöt på bra. Trollis hade Anne Köhn som domare och jag är jättenöjd med hennes bedömning. Det jag blev gladast för var att hon sa att hon var välpreparerad, jag är alltid så osäker på den biten. Trots ett otal badningar....

Typ: Ex body, shape & boning
Huvud: Ex shape, EX profile, Ex top, Ex chin
Ögon; Ex look, fine color
Öron; Ex setting, medium size
Päls; Ex Baby coat, Ex points, Ex bicolor
Svans; long
Kondition; Ex condition
Allmänt intryck; Sweet girl

EX 1

Kan man vara annat än nöjd med den fina bedömningen? =)

Jag blev också så glad för att min avkomma S^Tillemora´s Fanatic var på plats och han var sig lik!! SÅ söt, lugn och stor. Som en nallebjörn *kärlek* Vill också passa på att gratulera hans ägare S*Sprattelkatten vars egna avkomma Katla blev NOM båda dagarna i klass 12!!! Jättekul!! Och jag blev ju lite stolt också som är farmor ;)

Slutligen vill jag skicka ett stort GRATTIS till Ann vars katt blev NOM i kastratklassen. SÅ himlans kul!!!!! Snygg Silver !

Och Grattis till ALLA andra raggisar det gick bra för =)

Nästa utställning för Trollis blir i mitten på November!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar