torsdag 28 oktober 2010

Historien bakom en bild =)

Jag älskar att fota katterna, dom är så tacksamma att fota då dom oftast blir bra på bild till skillnad mot en annan *haha*

Idag när jag stod och lagade mat så tittade jag ut och drömde mig bort. Blicken fick fäste på en klunga med kungsnävor som fortfarande var härligt höstfärgade. Vackert!! Dom flesta andra löven är ju bruna nu......AHA, jag måste fota Astrid bland löven, det kan ju inte bli annat än fint, eller hur ;)

Sagt och gjort, hämtade skorna i hallen och kameran i datarummet. I köket vände jag på hamburgarna, sänkte värmen. Tog Astrid under armen och satte henne på rätt plats =) Fort fort, så inte hamburgarna bränns! Astrid satte sig snällt tillrätta *klick klick klick** Så in igen och vända hamburgarna. Resultatet ser ni nedan =)







Nästan alla bilder har en liten historia...i allefall mina *hihi*

Kram M

1 kommentar: