måndag 4 oktober 2010

Burskynke

Atlas hade ett fint vanligt, enkelt burskynke som jag hade beställt på nätet. Det var i färgerna blå och vit. Tyvärr var tyget ett sådant som drog åt sig päls och det var kanske inte det bästa med tanke på att han fällde en del. Hursomhelst så funkade det bra under hans utställningskarriär.

Nu när jag har ställt Trollis så har jag fått låna ett burskynke av Ann, så snällt. Jag fick äran att välja och valde ett som var vitt. Igår på Östkattens utställning så hade dom försäljning av färdigsydda burskynken i en massa härliga färger och tyger. Så jag slog till och köpte ett som var svart. Taket, väggarna är svarta. Botten är i lapptäcke och går i svart och rutor med fjärilar. Riktigt fint och jag tror det blir kanon med Trollis rosa puff =)



Invigning av skynket kommer att bli på Järvas utställning, kul!

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar